יום רביעי, 9 ביולי 2008

התוצאה העגומה של הסתה הורית

איי.פי
פורסם:
30.08.04,


טקסס: בן 10 רצח את אביו עם האקדח של אמו

בסוף השבוע הגיע האב לאסוף את בנו כדי לבלות ביחד את סוף השבוע. כשנכנס הילד לרכב, הוא ירה באביו מאחור כמה פעמים, באמצעות האקדח של אמו. הוריו של הילד התגרשו לפני כשנה והאם דיווחה לא פעם שבעלה מתעלל בילדיו. היום יובא היורה לבית המשפט

ילד בן 10 מטקסס חשוד שרצח ביריות את אביו, באמצעות האקדח של אמו. היום (ב') הוא יובא לראשונה לבית המשפט, לשימוע בעניינו.

אמו של הילד, דברה גייסלר מהעיר קאטי, שהתגרשה מהאב, סיפרה לעיתון "יוסטון כרוניקל" שבנה היה קורבן לאלימות מצד אביו, ד"ר ריק לוסטרו. ואולם, חבריו ועמיתיו של לוסטרו סיפרו שהיה "אהוב ומכובד" ולעיתים רבות התלונן על גרושתו המרירה.

בנו של לוסטרו ירה בו בגבו בסוף השבוע, כשהגיע לאסוף אותו מבית אמו לבלות את סוף השבוע. בני הזוג הגרושים חלקו משמורת על שני ילדיהם ולוסטרו נהג לבלות את סופי השבוע עם הבנים. המשטרה חושדת כי בן ה-10 ירה באביו מהמושב האחורי בו ישב ואז יצא מחוץ לרכב וירה באביו שוב. אחרי הירי, נכנס הילד לביתו ואז לקחה האם את האקדח מבנה. הוא הועבר למתקן משמורת לבני נוער, עד לשימוע בעניינו.

גייסלר סיפרה לעיתון כי בנה "כעס מאוד על אביו". לדבריה, היא אינה מבינה איך השיג בנה את האקדח, שכן הוא מוחזק בארון נעול בתוך הבית.

בני הזוג התגרשו לפני יותר משנה ולאחר הגירושים המשיכו לריב ועירבו גם את בניהם. השכנים סיפרו כי שמעו לעיתים רבות "ריבים קולניים" בין בני הזוג, כאשר הגיע לוסטרו לאסוף את בניו. "הם אף פעם לא רצו ללכת איתו", סיפרה אחת השכנות. "הוא אמר לבני שהוא רוצה להרוס אותי ולהשאיר אותי חסרת פרוטה", סיפרה גייסלר.

ואולם, עורכת דינו של לוסטרו אמרה שגייסלר הגישה תלונות שווא במשטרה, שחקרה שוב ושוב את לוסטרו ולא האשימה אותו מעולם.

אין תגובות: