יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

דמי מפתח

בכתבה מצוינת סקר הערב מתן חודרוב את נושא השכירות בדמי מפתח 
בנקודה הזאת אתם בודאי שואלים את עצמכם מה הקשר בין דמי מפתח לבעית הניכור ההורי - מסתבר שיותר ממה שנראה לעיין .
אני לא יודע מה חלף לכם בראש שראיתם את התכנית אבל מה שהטריד אותי במיוחד היו בעיקר שני ענינים שעלו בכתבה . 
הראשון ,מיהם עורכי הדין שידם לא רעדה כשחתמו על הבקשות לפינוי דירים המבוססות על דברי הבל ושקרים , איך אדם האמור לפעול כ - officer of the court  משכיר את עטו ומוכר את כשרונו על מנת לנשל זקנים מביתם האם עורך הדין הנכבד באמת מאמין שהזקן המתגורר בדירה בשכירות מוגנת עושה מנגלים בחצר ומפריע את מנוחת השכנים .
אולי כדאי שאותם עורכי דין יקראו את המאמר 
"אתיקה מקצועית" - 30 - דבר העורכת - חובת עורך הדין כלפי בית המשפט: חלק א המתפרסם באתר לשכת עורכי הדין .לטובת אלה מהם שזמנם אינו בידם שעה שהם רודפים אחרי חסרי ישע נציע את הפסקה:
"שליחות של עורך הדין לטובת לקוחו מותאמת לחובתו כלפי בית המשפט כך שבפועל משמעות השליחות הוא מיוחד – לא שלוח טכני העושה כל מה שהלקוח מבקש אלא עורך דין הפועל לקידום האינטרסים הלגיטימיים של לקוחו תוך הפעלת שקול דעת מקצועי עצמאי. ... זו אופייה של השליחות המיוחדת והאופן שיש ביתר החובות המוטלות על עורך הדין כדי לעצבה."
ומכאן גם הקשר לנושא הניכור ההורי - כיצד עורך דין יכול לסייע לגבר או אישה המוכנים בתהליך גירושין להסית את ילדיהם כנגד בן הזוג השני תוך גרימת פגיעה חמורה ובלתי הפיכה בילדים , האם אין גבול למה שמוכנים עורכי דין לעשות ? אפילו ארגוני הפשע  ידועים בכך שהם אינם פוגעת בילדים ( לפחות לא בכוונה ) 
עורכי הדין הם אחד מהגורמים העיקריים להחרפת ההעימותים בין בני זוג בתהליך גירושין וכתוצאה מכך לפגיעה בילדיכם , ראו הוזהרתם ! 
המכנה המשותף השני תאוות הבצע  שהיא אם כל חטאת - יזמי נדל"ן שודאי איש מהם אינו רעב ללחם מוכנים לעשות כל מעשה נבלה לרבות פגישה בזקנים חסרי ישע בעבור רווח כספי . על זה אומר הנביא עמוס - פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים 
וההורים המנכרים  ? גם הם מוכנים לעשות הכל על מנת לפגוע בבן הזוג השני , תהא הסיבה אשר תהיה ויהיה המחיר אשר יהיה וגם אם מדובר בפגיעה בילדיהם שלהם  ואם בשירה עסקינן נִקְמַת דַּם יֶלֶד קָטָן. עוֹד לֹא-בָרָא הַשָּׂטָן 

אין תגובות: