יום שבת, 16 ביולי 2016

הסיפור של אביבה דוד - חיתמו על העצומה !!

בוקר טוב – אנא שתפו וחתמו על העצומה המופיעה בלינק בהמשך 
קוראים לי אביבה דוד בת 35 ואני מבקשת מכן ומכם לעזור לי. שלוש וחצי שנים לא ראיתי את ששת ילדיי כשהקטן היה בן 3 שנים בלבד וזאת לאחר שחזרתי בשאלה והתגרשתי מבעלי. לא רוצה להיות אסתי וינשטיין הבאה. 
כל ניסיונות פקידת הסעד הממונה להיפגש עם הילדים כדי לכתוב תסקיר נתקלו בדלת סגורה מצד האב. אני האם הכאובה, מבקשת משר הרווחה ישראל כץ להיכנס לעובי הקורה ולדאוג לרווחת וטובת ששת הילדים הכלואים מאחורי דלת קיצונית ואכזרית.

החזירו לי את הילדים





שלוש וחצי שנים שמנתקים אותי מהילדים שלי ואני לא יכולה לשתוק יותר. פניתי לכל ה"דרכים המקובלות" ונתקלתי במחסומים של בירוקרטיה ואטימות אינסופית. זה סיפור מורכב ועצוב שבינתיים הבריונות מנצחת.

לצערי, כדי להזיז משהו, צריך רעש תקשורתי ולחץ מהרבה אנשים. הכנתי עצומה לשר הרווחה שידאג לטובת הילדים, ואני מאוד מבקשת אם תוכלו לחתום עליה ולהפיץ לכמה שיותר אנשים את הסיפור. אם אתם מכירים אנשים בעלי השפעה, עובדי רווחה או כל מישהו אחר שיכול לעזור, אשמח אם תיפנו אליו.

תודה מכל הלב - אביבה דוד
זו העצומה:
זו כתבה על הסיפור שלי:

אין תגובות: