יום שבת, 30 ביולי 2016

מי זוכר

לפני חודשיים נמצאה גופתה של אתי וינשטין ששמה קץ לחייה כשלא יכלה לשאת יותר  את הפרידה מבנותיה 
חודש לאחר מכן עלה לכותרות סיפורה של אביבה דוד שלא ניתן לה לראות את ששת ילדיה 
סיפורם של אלפי אבות ואמהות שנותקו מילדיהם לא מסופר כלל 
ומה אנחנו עושים בינתיים ? - לא כלום 
יש לנו ענינים יותר דחופים ....
המנהרות של  ביבי ,
תמונת עירום של איילת שקד  , 
מירי רגב נוסעת לריו ,
למי יש זמן לשטויות כמו בני אדם שסובלים בגלל רשעותם של אנשים אחרים , בגלל אטימות המערכת , בגלל פחדנותם של הפוליטקאים - לאף אחד 

זוכרים את שירו של מרטין נימלר - לא הרמתי את קולי ?


בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,
אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
ואז הם לקחו את היהודים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
ואז הם לקחו את חברי האיגודים המקצועיים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר איגוד מקצועי,
ואז הם לקחו את הקתולים,
ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
ואז הם לקחו אותי,
אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני.

יום אחד זה עלול לקרות גם לכם , אז כדאי שתמצאו את הזמן ..

אין תגובות: